نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
14054
-
الف
+

در پشت‌ صحنه سریال «آوای باران» چه گذشت؟

در این ویدیو پشت صحنه سریال آوای باران را تماشا می کنید.

اگر پیگیر سریال «آوای باران» هستید حتما دوست دارید که ببینید پشت صحنه این سریال چه اتفاقاتی رخ داده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، سریال در حال نشر «آوای باران» از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 این روزها قسمت های پایانی خود را می گذراند و این در حالیست که این سریال با اقبال بالای مخاطبان فارس زبان مواجه شد.

«آوای باران» زندگی مردی به نام «طاها ریاحی» را روایت می‌کند که که تاجر دوا است و با رخ دادن برخی اتفاقات زندگی اش دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.

او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش تکدی گری می کند.

«حسین سهیلی زاده» کارگردانی این سریال را بر عهده داشته و نگارش فلمنامه را «علیرضا کاظمی‌پور» و «سعید جلالی» انجام داده است .

بازیگرانی چون «ثریا قاسمی» ، «حمیدرضا پگاه»، «سام درخشانی»،«الهام چرخنده»،«آزاده زارعی»، «مهران احمدی»، «سپیده خداوردی»،«امیر دژاکام»، «سیاوش خیرابی» و «مهران رنجبر» در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

«سیاوش خیرابی» کرکتر «فرید» یا همان برادر «بیتا» در پشت صحنه این سریال می گوید که هنگامی که فهمید قرار است «سام درخشان» نقش پدر او را بازی کند ، بسیار برایش سخت بود که او را پدر صدا بزند به خاطر این که رابطه صمیمی و دوستانه ای همراه «درخشانی» داشته است.

همچنان «آزاده زارعی» کرکتر «باران» با رضایت مندی از تیم فلمبرداری و کارگردانی «سهیلی زاده» می گوید که آن قدر فضای کار صمیمی بود که اگر با غم و اندوه وارد فضای کار می شدی همه چیز را فراموش می کردی.

او می گوید روزهای اول فلمبرداری برایش سخت می گذشت اما با وجود همدلی ، همراهی و کمک عوامل همه چی خوب و عالی پیش رفت.

در ادامه این ویدیو کرکتر «طاها» پدر «باران» درباره گریم چهره خودش می گوید که گریم دوران حال خود در سریال را بیشتر می پسندیده است تا در دوران قدیم.

گفته می شود که «حسین سهیلی‌زاده» با هدف ایجاد جذابیت بیش‌تر برای مخاطبان پایان فلم نامه سریال «آوای باران» را تغییر داده است.

قرار است فصل دوم این  سریال در ۸۰ قسمت و در قالب ۲ بخش ۴۰ قسمتی ساخته شود که فلم نامه فصل دوم توسط «علیرضا کاظمی‌پور» به نگارش درآمده است.

در این فصل بازیگران زیادی به سریال اضافه خواهند شد و «الهام چرخنده» ایفا کننده کرکتر زیور نقش «رییس باند گداها» را بازی می کند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

من بسیار بسیار عاشق این سریال هستم و حتی از نقش سیاوش خیرابی ،در سریال آوای باران بسیار دوست دارم.من و هموطنانم دوست داریم که اوای باران۲ راهم بسازند ما خیلی پیگیر این برنامه هستیم واقعا دست سازنده اش درد نکند که سریالی به این قشنگی و زیبایی را ساختند.